Tvarka ir sąlygos

1. Diamond svečių namai – tai, SPA centras, laisvalaikio infrastruktūra, erdvės renginiams ir poilsiui..

2. DSN (toliau – operatorius) – uždaroji akcinė bendrovė Diamond svečių namai (reg. adresas P. Lukšio g. 26, Kaunas, įm. k. 306159927, PVM mok. kodas LT10001537715 , registro tvarkytoja valstybės įmonė Registrų centras).

3. DSN svečias – tai kiekvienas asmuo, esantis DSN teritorijoje.

4. Šios taisyklės nustato DSN svečių aptarnavimo reikalavimus, svečių pareigas ir teises naudojantis paslaugomis, privalomuosius saugumo, higienos ir kitus reikalavimus.

5. Šios taisyklės yra privalomos visiems svečiams. Kiekvienas svečias privalo laikytis šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.

6. Svečias, prieš sudarydamas sutartį paslaugoms pirkti ir/arba registruodamasis DSN, ir/arba pasiimdamas elektroninĮ raktą,  ar kodą privalo įdėmiai susipažinti su šiomis taisyklėmis bei su jomis supažindinti kartu atvykusius asmenis.

7. Kiekvienas svečias registruodamasis DSN ir/ar pasiimdamas elektroninĮ raktą, ar kodą patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis taisyklėmis pats bei su jomis supažindinęs kartu atvykusius asmenis, ir įsipareigoja jų besąlygiškai laikytis bei užtikrinti, kad jų laikytųsi kartu atvykę asmenys.

8. Už pasekmes, atsiradusias dėl to, kad šių taisyklių nežinojo ar nesilaikė svečias ir/ar kartu su svečiu atvykę nepilnamečiai asmenys, atsako DSN užsiregistravęs ir/ar elektroninĮ raktą ar kodą pasiėmęs svečias.

9. Kiekvienas svečias privalo vykdyti visus DSN personalo nurodymus dėl saugos, higienos, aplinkosaugos gaisrinės saugos reikalavimų ir šių taisyklių laikymosi.

10. Teisę naudotis DSN teikiamomis paslaugomis svečias įgyja tik sumokėjęs už paslaugas šiose taisyklėse arba sutartyje nustatyta tvarka.

11. DSN personalas turi teisę neįleisti asmenų, kurių elgesys yra netinkamas, gali sutrikdyti DSN tvarką, kelti pavojų kitų svečių saugumui, neatitinka DSN koncepcijos, prieštarauja viešajai tvarkai, moralei bei kitoms visuomenėje priimtoms elgesio normoms.

12. Asmenims, kurie nesutinka laikytis šių taisyklių, DSN paslaugos nėra teikiamos ir toks asmuo nedelsdamas privalo palikti DSN teritoriją.

13. DSN personalas turi teisę pašalinti iš patalpų/ teritorijos svečius, kurie po pirmo perspėjimo pakartotinai pažeidžia DSN taisykles. Tokiu atveju svečio sumokėti pinigai yra negrąžinami ir svečias privalo sumokėti už visas iki einamojo momento įsigytas prekes ir/ar paslaugas.

14. DSN draudžiama melagingai kviestis pagalbos, pažeisti viešąją tvarką, palikti kartu atvykusius nepilnamečius asmenis be priežiūros, trukdyti kitiems svečiams naudotis DSN paslaugomis, triukšmauti, šiukšlinti, sukelti sau ir kitiems pavojingas situacijas.

15. Dėl techninių kliūčių ar kitų nenumatytų priežasčių, DSN gali laikinai neteikti tam tikrų paslaugų. Tuo atveju, kai šios paslaugos įskaičiuotos į anksčiau pirktų paslaugų kainą, suma neperskaičiuojama ir pinigai svečiui negrąžinami.

16. Saugumui užtikrinti, kai kurios DSN bendro naudojimo patalpos bei erdvės stebimos vaizdo kameromis.

17. Svečias privalo atlyginti savo veiksmais/neveikimu padarytą žalą DSN turtui bei padarytą žalą tretiesiems asmenims LR teisė aktų nustatyta tvarka. Esant reikalui yra iškviečiama policija arba apsaugos tarnyba.

PASLAUGŲ KAINOS

18. DSN paslaugų kainas nustato operatorius.

19. Paslaugų kainos skelbiamos raštu DSN registratūroje ir internetinėje svetainėje diamondhouse.lt

20. Operatorius turi teisę pakeisti DSN teikiamų paslaugų sąrašą ir/ar jų įkainius be išankstinio įspėjimo.

ATSISKAITYMAS UŽ PASLAUGAS

21. Rezervuojant DSN paslaugas yra mokamas operatoriaus nustatytas avansas:

PASLAUGA FIZINIS ASMUO JURIDINIS ASMUO
Apgyvendinimas 50 % arba pagal kitas oficialiai nurodytas sąlygas 30 % arba pagal sutarties sąlygas
SPA centras nėra Pagal sutarties sąlygas
Salės, erdvės Pagal sutarties sąlygas Pagal sutarties sąlygas
Paslaugų kompleksai 30 % arba pagal kitas oficialiai nurodytas sąlygas Pagal sutarties sąlygas
Renginiai pagal svečio užsakymą Pagal sutarties sąlygas Pagal sutarties sąlygas
Parko organizuojami renginiai Nustato HP administracija kiekvienam renginiui Nustato HP administracija kiekvienam renginiui

22. Užsakovui atsisakius užsakytų Paslaugų, avansas yra laikomas Paslaugos teikėjo tiesioginiai patirtais, bei neįrodinėtinais nuostoliais ir Užsakovui negrąžinamas. Dėl to Užsakovas įsipareigoja nereikšti jokių pretenzijų (išskyrus tuos atvejus, kai sutartimi yra sutarta kitaip).

23. Atvykus į DSN, svečiai už rezervuotas paslaugas privalo sumokėti iš karto.

24. Už SPA centro paslaugas svečiai privalo sumokėti prieš patenkant į SPA centrą.

25. Už laisvalaikio inventoriaus paslaugas svečiai privalo sumokėti ne vėliau kaip prieš pradedant juo naudotis.

26. Už renginių (pagal svečio užsakymą) metu suteiktas paslaugas svečiai privalo susimokėti sutartyje numatytomis sąlygomis.

27. Atsiskaityti už paslaugas galima grynaisiais pinigais, kreditinėmis, debetinėmis kortelėmis arba banko pavedimu.

28. DSN operatorius neteikia paslaugų už kurias nėra apmokėta.

DARBO LAIKAS

29. DSN darbo laiką nustato operatorius.

30. Darbo laikas skelbiamas DSN internetinėje svetainėje diamondhouse.lt

31. Keičiantis darbo laikui apie pakeitimus operatorius informaciją pateikia internetinėje svetainėje diamondhouse.lt

RAMYBĖS LAIKAS

32. Nuo 22.00 val. iki 7.00 val. DSN – ramybės laikas. Jis gali būti keičiamas tik DSN administracijai leidus. Ramybės laiku negalima triukšmauti, šūkauti, garsiai kalbėtis, garsiai klausyti muzikos ir kitaip trikdyti kitų DSN besiilsinčių asmenų miegą. Ramybės metu skleidžiamo triukšmo decibelų lygis negali viršyti 60 decibelų.

VAIKAI

33. Nepilnamečiai vaikai DSN paslaugomis gali naudotis tik kartu su juos prižiūrinčiais suaugusiais asmenimis, kurie atsako už nepilnamečių asmenų saugumą.

34. Suaugęs asmuo – 18 metų sulaukęs asmuo, prisiimantis visišką atsakomybę už kartu atvykusių vaikų elgesį, šių taisyklių laikymąsi, už vaikų daiktų tinkamą priežiūrą.

35. Su vaiku atvykęs asmuo visiškai atsako už tai, kad vaikas laikytųsi taisyklių, DSN personalo nurodymų.

36. Kylant abejonių dėl svečio amžiaus, DSN administratorius turi teisę pareikalauti svečio pateikti asmens tapatybės dokumentą (pasą, moksleivio (studento) pažymėjimą ar pan.).

37. Vaikai iki 14 metų į vandens ir pirties erdvę įleidžiami tik prižiūrimi suaugusių asmenų, kurie atsako už jų saugumą. Vaikai iki 3 metų privalo dėvėti specialias sauskelnes ir plaukmenis. Vaikai iki 10 metų vandens ir pirčių erdvėje gali būti iki 21:00 valandos.

AUGINTINIAI

38. Diamond svečių namai augintinių nepriimama.

39. Už taisyklių  nesilaikymą – bauda 100€.

TRANSPORTO JUDĖJIMAS, VIETA AUTOMOBILIO STOVĖJIMUI

40.. DSN svečiams vieta automobilio stovėjimui yra nemokama.

41. Atvykus į DSN su motorinėmis ir mechaninėmis transporto priemonėmis, jas galima statyti tik specialiai tam skirtose vietose. Priešingu atveju už kiekvieną pažeidimo atvejį – bauda 60€.

42. Renginių metu automobilių stovėjimo taisykles ir kainas nustato DSN administracija.

43. DSN teritorijoje prašome laikytis greičio apribojimo nurodytų reikalavimų ir kitų LR kelių eismo taisyklėse nurodytų reikalavimų.

44. DSN teritorijoje važinėti bei parkuoti automobilius ant žolės draudžiama.

45. Už techniškai netvarkingo transporto sukeltą žalą (pvz.: paliktas tepalų dėmes) taikoma bauda – 60€ už kiekvieną žalos padarymo atvejį.

FOTOGRAFAVIMAS, FILMAVIMAS

46. Fotografuoti ir filmuoti DSN esančiiose patalpose galima tik dsn administracijai leidus.

SVEČIŲ ATVYKIMAS, IŠVYKIMAS

47. Atvykstančių svečių registracija į DSN vyksta kasdien nuo 15:00 val., išvykstantys svečiai išregistruojami kasdien iki 12:00 val.  viešbučio registratūroje.

48. Svečias, pageidaudamas atvykti ir išvykti kitu laiku nei apibrėžta šiose taisyklėse, privalo tai iš anksto suderinti su DSN personalu (viešbučio registratūros darbuotojais).

49. DSN personalas turi teisę nesutikti keisti svečio atvykimo bei išvykimo laiko. Svečiui pageidaujant ir esant galimybei prailginti savo viešnagės laiką, t.y. pasirinkti vėlyvąjį išvykimą, svečias apmokestinamas 50% vienos nakvynės kainos.

50. Išvykdamas svečias privalo raktą/kortelę ir/ar išsinuomotą inventorių grąžinti DSN personalui. Sugadinus, pametus ar kitaip praradus inventorių svečias privalo atlyginti prarasto ar sugadinto inventoriaus vertę.

APGYVENDINIMAS

51. Registracijos metu svečias DSN registratūros darbuotojui turi pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, užpildyti apgyvendinimo kortelę.

52. Kambariuose gali nakvoti tik viešbučio administracijoje prisiregistravę asmenys. Svečiai turi sumokėti administratoriui už visus faktiškai kambaryje gyvenančius asmenis. Svečias yra atsakingas už visų faktiškai jo kambaryje gyvenančių asmenų elgesį ir šių taisyklių laikymąsi. Nepranešus administracijai apie papildomai kambaryje gyvenančius asmenis bei už juos nesumokėjus, bauda – 150€.

53. DSN patalpose nerūkoma. Bauda už rūkymą kambariuose – 150€.

54. DSN patalpose visi elektros prietaisai veikia 220 V įtampoje.

55. Viešbutyje kambariai tvarkomi kasdien 9:00 – 17:00 val..

56. DSN patalynė keičiama kas tris dienas, rankšluosčiai keičiami kasdien svečiui pageidaujant (nakvojant ilgiau nei vieną naktį).

57. Antklodės, rankšluosčiai ir patalynė negali būti naudojami lauko pramogoms ( terasoje).

58. Už sunaudotas prekes iš mini baro išvykstant reikės susimokėti. Išvykstant prašome informuoti DSN registratūros darbuotojus apie sunaudotas mini baro prekes.

59. Užsisakius paslaugų kompleksą ir gyvenant DSN, bet jomis nesinaudojant, pinigai nėra grąžinami.

60. Pastebėjus technikos, įrangos ar kito inventoriaus gedimus, nedelsiant pranešti DSN personalui. Naudotis minėtu inventoriumi draudžiama. Pastebėjus gedimus, tačiau toliau naudojantis sugedusiu ir/ar pažeistu įrengimu ar kitu inventoriumi, svečias atsako už naudojantis sugedusiu ir/ar pažeistu įrengimu ar kitu inventoriumi operatoriui, sau ar kitiems svečiams padarytą žalą.

61. Išvykstant kortelę/raktą maloniai prašome grąžinti DSN administratoriui. Pametus ar sugadinus kortelę/raktą, turėsite atlyginti operatoriui padarytą žalą – sumokėti kortelės/rakto pagaminimo mokestį – 20€

62. DSN kambariuose veikia belaidis interneto ryšys. Bevieliu ryšiu galite naudotis pagal nustatytus DSN įkainius.

SPA CENTRO PASLAUGOS

63. SPA centras – tai baseino ir pirties erdvė, masažo, grožio ir kitų procedūrų kompleksas.

64. Vaikai ir neįgalūs asmenys į SPA centrą įleidžiami tik su pilnamečiais (18 metų turinčiais) juos lydinčiais asmenimis, kurie atsako už vaikų ir neįgalių asmenų saugumą, sveikatą bei gyvybę. Pilnametis asmuo prisiima visišką atsakomybę už vaikų bei neįgalių asmenų elgesį, šių taisyklių laikymąsi, už vaikų ir neįgalių asmenų daiktų tinkamą priežiūrą. Vaiką ir/ar neįgalų asmenį lydintis asmuo visiškai atsako už tai, kad vaikas ir/ar neįgalus asmuo laikytųsi taisyklių, DSN personalo nurodymų.

65. Kylant abejonių dėl svečio amžiaus, DSN personalas turi teisę pareikalauti svečio pateikti asmens tapatybės dokumentą (pasą, moksleivio (studento) pažymėjimą ar pan.)

66. Jei svečias nesumoka už papildomai SPA centre suteiktas paslaugas, pinigai iš jo išieškomi Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

67. Atėjęs į SPA centrą asmeninius daiktus svečias turi palikti savo kambaryje ir/ar individualiose persirengimo spintelėse. Individualios persirengimo spintelės rakinamos pačių svečių, todėl operatorius neatsako už jose paliktus daiktus ir rekomenduoja svečiams pasitikrinti, ar tikrai užrakino savo spintelę. Naudojimosi spintelėmis instrukciją paaiškina SPA centro registratūros darbuotojai.

68. Už drabužinėje paliktus daiktus operatorius neatsako.

69. Svečiams rekomenduojama į SPA centrą nesinešti brangių ir vertingų daiktų (papuošalų, grandinėlių, žiedų, laikrodžių, mobiliųjų telefonų ir pan.), kuriuos galima pamesti arba kurie gali sugesti dėl drėgmės.

70. Lankytojas, padaręs žalą SPA, jame esančiam turtui ir/ar sveikatai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Už žalą, kurią padaro nepilnamečiai, negalią turintys asmenys, atsako jų tėvai ar globėjai.

71. Lankytojas, patyręs turtinę žalą ir/ar neturtinę žalą SPA, nedelsdamas turi pranešti apie tai bet kuriam SPA darbuotojui, nurodant įvykio vietą ir aplinkybes. Jeigu lankytojas nesilaiko šios sąlygos, vėliau pateikti nusiskundimai nenagrinėjami.

72. SPA lankytojui patyrus turtinę ir/ar neturtinę žalą dėl operatoriaus kaltės, operatorius atsako LR įstatymu numatyta tvarka.

73. Operatorius nenagrinėja lankytojo pretenzijų bei neatsako už lankytojo SPA patirtą turtinę ir/ar neturtinę žalą, jei lankytojas nesilaikė šiose taisyklėse įtvirtintų reikalavimų ir/ar rekomendacijų.

74. Dingus asmeniniams daiktams, svečias privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per vieną valandą nuo paaiškėjimo apie dingimą momento, kreiptis į SPA centro registratūros darbuotojus.

75. DSN SPA svečiai privalo turėti maudymosi kostiumą, tinkamą avalynę (skirtą mūvėti drėgnoje patalpoje) ir rankšluostį.

76. Svečiai SPA centre privalo dėvėti neslidžią avalynę. Svečias privalo pasirūpinti savo saugumu.

77. Laikantis higienos reikalavimų:

77.1. visi į SPA centrą įeinantys ir išeinantys svečiai privalo švariai nusiprausti duše su muilu.

77.2. prieš įlipant į baseinus, sūkurines vonias, prieš įeinant į pirtis bei jomis pasinaudojus, taip pat pasinaudojus tualetu būtina nusiprausti duše.

78. Atsižvelgiant į SPA centro paslaugų įvairovę, taip pat į konkrečių svečių fizinę ar psichinę būklę, tam tikros pramogos svečiams gali būti nerekomenduojamos. Svečias pats įvertina savo fizinę, sveikatos būklę ir yra atsakingas už savo sveikatą pasirinkdamas atitinkamas pramogas.

79. SPA paslaugomis draudžiama naudotis asmenims, sergantiems infekcinėmis, virusinėmis ar kitomis užkrečiamomis ligomis, taip pat asmenims, turintiems atvirų žaizdų ir/ar kitų sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų paties asmens ar kitų svečių sveikatai ir/ar gyvybei.

80. Operatorius rekomenduoja SPA centro svečiams įsitikinti, kad jų sveikatos būklė ir fizinės galimybės leidžia naudotis joje teikiamomis paslaugomis. Svečiai patys atsako už savo sveikatos būklę, naudojantis SPA centro paslaugomis.

81. Svečiai, atliekantys procedūras, turi vykdyti procedūras vedančio asmens nurodymus, atsižvelgdami į savo sveikatos būklę.

82. Bet kokios rūšies akinius nešiojantiems svečiams SPA centre teikiamomis paslaugomis rekomenduojama naudotis akinius pritvirtinus raišteliais.

83. Svečiams nerekomenduojama naudotis SPA paslaugomis segint bet kokio tipo papuošalus ar kitus juvelyrinius dirbinius, galinčius padaryti žalą patiems svečiams ir/ar Viešbučio inventoriui.

84. Svečiai, nedalyvaujantys procedūrose, neturi trukdyti jas atlikti kitiems svečiams.

85. Draudžiama SPA paslaugomis naudotis kartu su gyvūnais.

86. Draudžiama SPA paslaugomis naudotis apsvaigusiems nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų asmenims. Toks klientas privalo nedelsiant, DSN personalui pareikalavus, palikti DSN patalpas/ teritoriją.

87. Pirtyje draudžiama:

88.1. Atsinešti ir naudoti savo užpilus, ekstraktus, kosmetines priemones ir vantas;

88.2. Patiems pilti vandenį ant akmenų ir reguliuoti pirčių patalpose esančius prietaisus;

83. Pirtyse bei procedūrų erdvėje prašome laikytis tylos.

84. Svečiams draudžiama:

84.1. Spjaudyti ant grindų ar į vandenį.

84.2. Atlikti natūralius gamtinius poreikius ne tualetuose.

84.3. Vandenyje avėti avalynę.

84.4. Į baseinus, pirtis neštis gėrimus bei maistą, į baseinus pilti gėrimus.

84.5. Įlipti ir išlipti iš baseinų ne tam skirtose vietose.

84.6. Šokinėti į vandenį nuo baseino/ jacuzzi krašto.

85. Svečiai, pastebėję SPA centro įrengimų ar kito inventoriaus techninius gedimus ir/ar pažeidimus, turi jais nesinaudoti ir nedelsiant pranešti apie pastebėtus techninius gedimus ir/ar pažeidimus tuo metu dirbantiems darbuotojams. Naudotis minėtu inventoriumi draudžiama. Pastebėjus gedimus, tačiau toliau naudojantis sugedusiu ir/ar pažeistu įrengimu ar kitu inventoriumi, svečias atsako už naudojantis sugedusiu ir/ar pažeistu įrengimu ar kitu inventoriumi operatoriui, sau ar kitiems svečiams padarytą žalą.

86. Svečiai privalo nedelsdami palikti SPA centrą jeigu to reikalauja DSN atsakingas darbuotojas.

87. Už sugadintą ar pamestą rankšluostį arba chalatą svečias privalo sumokėti operatoriui 30€ baudą.

 LAISVALAIKIS

88. Naudojantis vandens pramogų inventoriaus nuomos, kitomis panašaus pobūdžio paslaugomis Užsakovas rūpinasi savo bei savo svečių saugumu pats ir įvykus nelaimingam atsitikimui visa atsakomybė tenka Užsakovui. Tokiu atveju jokios atsakomybės bei žalos atlyginimo Užsakovas iš Paslaugos teikėjo neturi teisės bei pagrindo reikalauti.

89. Svečias privalo užtikrinti, kad jo svečiai, apsvaigę nuo alkoholio ar kitų psichotropinių medžiagų ar esantys netinkamos sveikatos būklės, nesimaudytų uždaruose baseinuose bei nesinaudotų pirtimis. Užsakovo svečiams maudantis uždarame DSN vandens baseine Užsakovas privalo užtikrinti besimaudančių svečių priežiūrą (samdomi gelbėtojai ar atitinkami asmenys prižiūrintys besimaudančius). Užsakovas rūpinasi savo bei savo svečių saugumu pats ir įvykus nelaimingam atsitikimui visa atsakomybė tenka Užsakovui. Tokiu atveju jokios atsakomybės bei žalos atlyginimo Užsakovas iš Paslaugos teikėjo neturi teisės bei pagrindo reikalauti.

90. Svečiai, pastebėję laisvalaikio įrengimų ar inventoriaus techninius gedimus ir/ar pažeidimus, turi jais nesinaudoti ir nedelsiant pranešti apie pastebėtus techninius gedimus ir/ar pažeidimus tuo metu dirbantiems registratūros darbuotojams. Naudotis minėtu inventoriumi draudžiama. Priešingu atveju svečias atsako inventoriaus savininkams, svečiams ar kitiems tretiesiems asmenims padaryta žala dėl naudojimosi pažeistu inventoriumi.

91. DSN teritorijoje fejerverkus bei pirotechnikos gaminius naudoti GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA. Priešingu atveju taikoma 500€ bauda, kuri laikoma minimaliais neįrodinėtinais nuostoliais.

MAITINIMAS

92. DSN vartoti savo atsivežtus maisto produktus ir gėrimus leidžiama tik išsinuomuotuose kambariuose.

93. Kiekvienas svečias atsako už atsivežto maisto/gėrimų kokybę. Atsakomybė už pasekmes, atsiradusias dėl netinkamos maisto kokybės, tenka svečiui.

DOVANŲ ČEKIAI

94. DSN dovanų čekius galima įsigyti viešbučio registratūroje.

95. Už dovanų čekyje nurodytą sumą paslaugas reikia išsirinkti per vieną kartą bei už visas atsiskaityti iš karto kasoje tą pačią dieną.

96. Jei išsirinktų paslaugų kaina viršija čekyje nurodytą sumą, skirtumą galima sumokėti.

97. Jei išsirinktų paslaugų kaina mažesnė už sumą nurodytą čekyje, skirtumas negrąžinamas.

98. Dovanų čekis į grynuosius pinigus nekeičiamas.

99. Dovanų čekio galiojimo data nurodyta ant dovanų čekio.

DAIKTŲ SAUGOJIMAS

100. DSN Svečių daiktų nesaugoja.

101. Svečiai vertingus daiktus privalo laikyti viešbučio kambaryje esančiuose seifuose.

102. Svečias privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per vieną valandą nuo sužinojimo apie įvykį, pranešti DSN personalui apie savo daiktų dingimą, trūkumą, sugadinimą ar žuvimą. Priešingu atveju, DSN atleidžiamas nuo atsakomybės už daiktų neišsaugojimą.

103. DSN neatsako, jeigu daiktai buvo neišsaugoti dėl daiktų valdytojų, jį lydinčių ar pasikviestų į DSN asmenų kaltės, nenugalimos jėgos arba dėl paties daikto savybių. DSN taip pat neatsako už svečių transporto priemonių, paliktų ne operatoriaus nurodytoje vietoje, juose esančių daiktų bei gyvūnų praradimą/sugadinimą.

PRIEŠGAISRINĖ SAUGA

104. Svečiai privalo laikytis priešgaisrinės saugos taisyklių:

104.1. Išeidami iš kambario išjungti elektros prietaisus iš elektros lizdų: televizorių, arbatinuką, lygintuvą, kondicionierių, apšvietimo lempas.

104.2. Nedengti toršerų, stalinių lempų degiomis medžiagomis.

104.3. Negalima į kambarį atsinešti ir jame laikyti degiųjų skysčių bei panašių medžiagų, keliančių gaisro pavojų.

104.4. Pasistengti gerai įsiminti evakuacinius išėjimus.

105. Kilus gaisrui Jūsų kambaryje:

105.1. Nedelsdami praneškite apie tai viešbučio administratoriui  arba  priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai tel. 112.

105.2. Kambariuose rasite scheminį evakuacijos iš atitinkamo aukšto planą, kuriame nurodomas Jūsų kambarys, evakuaciniai išėjimai.

105.3. Pasitraukite iš pavojingos zonos ir veikite pagal DSN personalo arba priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos nurodymus.

106. Kilus gaisrui ne Jūsų kambaryje:

106.1. Nedelsdami praneškite apie tai viešbučio personalui arba priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai tel. 112.

106.2. Išeikite iš savo kambario po to, kai uždarysite langus ir duris; jeigu koridoriai ir laiptinės uždūmintos ir pasitraukti iš patalpų neįmanoma, pasilikite savo kambaryje ir plačiai atverkite langus. Sandariai uždarytos durys gali ilgam apsaugoti nuo pavojingos temperatūros. Kad neapsinuodytumėte dūmais, uždenkite plyšius ir vėdinimo sistemos kanalus vandenyje sudrėkintais rankšluosčiais arba patalyne;

106.3. Pasistenkite telefonu bei kitais įmanomais būdais pranešti DSN personalui savo buvimo vietą;

107. Atvykus į įvykio vietą ugniagesiams, prieikite prie lango ir šaukitės pagalbos;

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

108. DSN operatoriui, svečių turtui ir/ar sveikatai žalos padaręs svečias atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Už nepilnamečių asmenų padarytą žalą atsako jų tėvai ar globėjai.

109. Svečiui išbuvus ilgesnį laiką nei tas, už kurį sumokėta, prieš išvykstant svečias privalo atsiskaityti pagal tuo metu galiojančius įkainius.

110. Asmeniui, sumokėjusiam už DSN teikiamas paslaugas, tačiau nusprendusiam jomis nesinaudoti, pinigai negrąžinami. Išvykus iš DSN anksčiau, t. y. neišbuvus viso laiko, pinigai už neišbūtą laiką svečiui negrąžinami.

111. Svečių DSN pamesti ir DSN darbuotojų ar kitų svečių surasti ir operatoriui perduoti daiktai 1 savaites saugomi DSN arba perduodami policijai pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytą tvarką.

112. DSN patyręs turtinės ir/ ar neturinės žalos svečias nedelsdamas (ne ilgiau kaip per 1 val.) turi pranešti apie tai DSN registratūros darbuotojui, nurodyti įvykio vietą, laiką ir aplinkybes. Jeigu svečias nesilaiko šios sąlygos, vėliau pateikti nusiskundimai nenagrinėjami.

113. DSN personalas neatsako už be suaugusiųjų priežiūros paliktus vaikus.

114. Operatorius neatsako už svečių asmeninius daiktus, paliktus bendrose DSN patalpose, ar tai, kad svečiai juos prarado ir/ar sugadino, naudojantis tinkamai DSN teikiamomis paslaugomis.

115. Operatorius nenagrinėja svečio pretenzijų ir neatsako už DSN svečio patirtą turtinę ir/ar neturtinę žalą, jei svečias nesilaikė šių taisyklių reikalavimų ir/ar rekomendacijų.

116. Šalių atsakomybę dėl UAB DIAMOND svečių namų teikiamų paslaugų nevykdymo, esant force majeure aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str.

DIAMOND SVEČIŲ NAMŲ DOVANŲ KUPONO ĮSIGIJIMO TAISYKLĖS

I SKYRIUS. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Diamond svečių namų (toliau – DSN) dovanų kupono įsigijimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja dovanų kuponų, įsigijamų interneto svetainėje,diamondhouse.lt pirkimą, jų galiojimą, apmokėjimą, DSN ir asmens, įsigyjančio dovanų kuponą (toliau – Klientas) arba dovanų kupono naudotojo (asmuo, kuris gavo dovanų kuponą, bet už kurį mokėjo kitas asmuo), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.

2. DSN (juridinio asmens kodas 306159927, PVM mokėtojo kodas LT100015377815, buveinės adresas P. Lukšio g.26, Kaunas, veiklos adresas tas pats.

3. Įsigyti dovanų kuponą elektroninėje rezervavimo sistemoje turi teisę:

3.1 Veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
3.2 nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis.
3.3 Juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus.
3.4 Visų šiame punkte aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

4. DSN turi teisę bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti šias Taisykles. Įsigyjant dovanų kuponą, taikomos Taisyklės, galiojančios dovanų kupono įsigijimo metu.
5. DSN neprisiima jokios rizikos ir atsakomybės, jeigu Klientas arba dovanų kupono naudotojas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis. Jei skiriasi dovanų kupono mokėtojas ir jo naudotojas, dovanų kuponą apmokėjęs asmuo yra atsakingas, kad dovanų kupono naudotojas būtų supažindintas su šiomis Taisyklėmis.

II SKYRIUS. DOVANŲ KUPONO ĮSIGIJIMAS

6. Dovanų kuponas gali būti įsigytas DSN elektroninėje rezervavimo sistemoje diamondhouse.lt , užpildžius dovanų kupono įsigijimo formą. Klientui pasirinkus norimą dovanų kupono vertę ir užpildžius dovanų kupono įsigijimo formą, Klientas nukreipiamas į sistemą, kurioje gali atlikti apmokėjimą. Sistemoje Klientas turi suvesti mokėjimo kortelės duomenis (Visa, Maestro, Mastercard). Klientui suvedus mokėjimo kortelės duomenis ir paspaudus mygtuką „PATEIKTI UŽSAKYMĄ“, laikoma, kad DSN ir Klientas sudarė sutartį dovanų kupono įsigijimui ir Taisyklės tampa privalomos. DSN gavus apmokėjimą, Klientui atsiunčiamas dovanų kuponas jo nurodytu elektroniniu paštu. DSN neprisiima atsakomybės už dovanų kupono negavimą, jei Kientas nurodo neteisingą el. pašto adresą. Dovanų kupono įsigijimo metu PVM sąskaita – faktūra neišrašoma.

7. Dovanų kuponas patvirtina dovanų kupono turėtojo teisę naudotis paslaugomis/įsigyti prekes už dovanų kupone nurodytą sumą. Įsigyti dovanų kuponai gali būti panaudoti paslaugoms įsigyti DSN viešbutyje (adresas P. Lukšio g. 26, Kaunas.) Jei įsigytas dovanų kuponas skirtas paslaugoms – reikalinga išankstinė registracija. Paslaugos teikiamos vadovaujantis DSN vidaus tvarkos taisyklėmis. Dovanų kupono turėtojui užsisakius bet kurias DSN paslaugas, laikoma, kad jis susipažino su DSN vidaus tvarkos taisyklėmis ir sutinka jomis vadovautis.
8. Pageidaujamų paslaugų/ prekių kainai viršijus dovanų kupono vertę, susidaręs skirtumas turi būti apmokamas grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele (jei nesusitariama kitaip).
9. Dovanų kupono turėtojui įsigijus prekių/ paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone, likusi suma dovanų kupono turėtojui negrąžinama.
10. Dovanų kuponas turi būti išnaudotas per vieną kartą.
11. Dovanų kuponas galioja 3 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip.
12. Jeigu dovanų kuponas nebuvo panaudotas jo galiojimo laikotarpiu, jo galiojimo terminas pasibaigia ir už jį sumokėti pinigai dovanų kupono turėtojui negrąžinami.
13. Dovanų kuponas į grynuosius pinigus nekeičiamas.
14. Už dovanų kuponą sumokėti pinigai negrąžinami.

III SKYRIUS. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

15. Klientas, norintis įsigyti dovanų kuponą, prisijungęs prie elektroninės rezervacijos sistemos, turi pateikti šiuos asmens duomenis: asmens vardas ir pavardė, kontaktinis telefono nr., el. paštas, mokėjimo kortelės duomenys.
16. Kliento asmens duomenys renkami dovanų kortelės įsigijimo, susisiekimo su Klientu (iškilus klausimams dėl dovanų kupono įsigijimo) ir apmokėjimo tikslais. Klientas, nepateikęs aukščiau nurodytų asmens duomenų, negali įsigyti dovanų kupono. Jeigu dovanų kuponas perkamas kitam asmeniui, Klientas įsipareigoja užtikrinti, kad šių asmenų duomenys bus pateikiami DSN su jų žinia ir sutikimu.
17. DSN asmens duomenis saugo ne ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas. Asmens duomenys saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga DSN ir Kliento teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.
18. Kliento pateikti asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančiais teisės aktais.

IV SKYRIUS. GINČŲ SPRENDIMAS

19. Visi nesutarimai ir ginčai, kilę tarp Kliento ir „Harmony DSN susiję su dovanų kupono įsigijimu, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
20. Klientas, turėdamas klausimų dėl dovanų kortelės įsigijimo ar panaudojimo ar norėdamas pateikti pretenziją arba išspręsti iškilusią problemą, turi kreiptis į DSN el. paštu: info@diamondhouse.lt ., telefonu +370 63202020 arba asmeniškai, adresu P. Lukšio g 26, Kaunas.

21. Dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, Klientas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kurios kontaktai nurodyti interneto svetainėje www.vvtat.lt  arba užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.